דיגיטל ומדיה

נתחיל באמירה מפורשת, חד משמעית ומוחלטת – הפרסום בדיגיטל עובד, מייצר תוצאות נפלאות וערך כלכלי מובהק לעסקים שעושים זאת נכון.

חברות שפועלות נכון בדיגיטל רואות עליה רציפה ומובהקת של כניסות לאתר האינטרנט שלהן, של המרות, הזמנות, שיחות טלפון ופגישות שנובעות מפעילות דיגיטל. זה נכון בכל תחום פעילות ובכל סוגי העסקים, קטנים וגדולים, מתחומי המסחר, השירותים, הייצור, הקמעונאות או הסיטונאות. 

פעילות דיגיטל מוצלחת היא שילוב של אינספור גורמים, ואלו הם החשובים שבהם: 

  1. אתר אינטרנט שבנוי נכון

  2. פעילות מתואמת ברשתות חברתיות

  3. פעילות תוכן תומכת

  4. תקציב פרסום נכון ומשמעותי מספיק על מנת לייצר השפעה

  5. כלים למדידה נכונה של פעילות ותוצאות

  6. חברת דיגיטל מקצועית

(כמובן שיש עוד גורמים נוספים, אך איננו רוצים להלאות אותך בפרטים.)

השורה התחתונה היא שכולם, אבל כולם רואים תוצאות מפעילות הדיגיטל שלהם.