בשביל מה בכלל צריך צילומי וידאו בסרטון תדמית?


מחקרים מראים, שהחלטות קניה הן בהרבה מקרים מבוססים על החלטה רגשית, הרבה יותר מהחלטה רציונלית. כלומר, אנשים מקבלים החלטה לרכוש משהו, לא בעיקר בגלל שהם צריכים את אותו מוצר, או שהקדישו מחשבה רבה למה חסר להם, אלא פשוט כי התחברו רגשית למה שהוצג להם. זה יכול להיות התחברות לצורה של המוצר, או לאנשים שהציגו את המוצר, למקום בו המוצר מיוצר, ועוד אין סוף גורמים שהם ראו, ואשר אף אחד מהם כמעט ולא קשור לצורך במוצר.

מכאן, אנחנו בהרבה מקרים ממליצים ללקוחות שמעוניינים לקדם את העסק, להפיק סרטוני תדמית המבוססים על צילומי וידאו, כך שהלקוח יוכל לראות את המוצר, איך משתמשים בו, לראות את העסק שמציע את המוצר, את העובדים והמנהלים, כאשר הכול מוכוון ליצירת קשר רגשי בין הצופה בסרטון התדמית לבין העסק והמוצר המוצע.