צילום סטילס

למה צילום מקצועי לעסק חשוב כל כך?

יש כל כך הרבה סיבות שצילום מקצועי יכול לתרום לך לעסק לא משנה איזה ארגון אתה ומה אתה מוכר…

הנה רק 5 סיבות שבגללן כדאי לך להשקיע בצילום העסק שלך.

1. תמונה אחת שווה אלף מילים

בטח שמעתם את הביטוי הזה לא פעם. ובימים האלה תמונות שוות באמת לפחות 1000 מילים- אולי אולי יותר.

תמונות מאפשרות לך להראות ללקוחות שלך מה יש לך להציע מאשר להגיד להם. היום צרכנים מעדיפים לראות בעצמם ואז להחליט על תהליך הקנייה שלהם. בימים בהם תרבות הצריכה באינטרנט רק הולכת וגדלה,תמונות טובות ווידאו איכותי רק יקלו על הלקוחות שלך לקבל החלטה לגבי המוצר או השירות שאתה מציע.

2. המדיה שלך משקפת אותך

בימים בהן המצלמות זמינות בכל כיס וכיס, יותר ויותר בעלי עסקים מעדיפים לצלם בעצמם וחושבים שיוכלו לחסוך ככה את הוצאות הצילום.

אם גם אתה חשבת על זה בתור בעל עסק, רק תזכור: התמונות שלך משקפות את העסק שלך!

איכות נמוכה, וצילום חובבני יקושר ישירות לארגון שלך, למוצרים שלך או לשירות שאתה מציע.

התמונות שלך והאתר שלך חשובים בצורה בלתי רגילה בכל מה שקשור לרושם ראשוני של הלקוח שלך, אז אל תזלזל בזה.

3. הלקוחות רוצים להכיר אותך

תמונות מאתרי stock שונים הם אופציה שכיחה לעסקים שחושבים שצילומים עם צלם עלולים לחרוג מתקציב העסק.

למרות שצילומים מאתרים שכאלה יכולים לעזור במצבים מסוימים , ואולי באמת גם לחסוך קצת כסף, הם לא האופציה הטובה ביותר להציג את העסק שלך… למה? כי הן לא של העסק שלך.

כשאנשים מבקרים באתר שלך, הם רוצים להכיר אותך! תמונות מאתרי סטוק לא עוזרים לך מהבחינה הזו, והם יכולים לתת לאנשים רושם מוטעה עליך ועל מה שיש לך להציע.

הדרך הכי טובה שאתה יכול לתת ללקוחות שלך להכיר אותך היא לתת להם באמת להכיר אותך, את העסק שלך, את חברי הצוות שלך וגם את המוצרים שלך.

4. תמונות מקצועיות הן נכס למדיה שלך!

בכל מה שקשור לפרסום תוכן איכותי במדיה שקשורה לעסק שלך, אתה תרצה לפרסם תוכן איכותי… ותמונות הן תוכן איכותי!

תמונות יכולות להפוך את האתר שלך להרבה יותר מזמין.

תמונות יכול להפוך את המדיה החברתית שלך להרבה יותר אטרקטיבית, ועוזרת לך לבנות את המותג שלך ברשתות החברתיות- אם זה פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, פינטרסט , לינקדין ועוד.

תמונות יכולות להיות מקושרות לבלוגים שונים שיקשרו את הלקוחות ישירות לעסק שלך.

למעשה האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

מחוץ לרחבי הרשת, תמונות יכולות להיות על פליירים, עיתונות, שלטי חוצות וכל כלי פרסומי אחר שקיים היום.

בכך שאתה משקיע בצילום המקצועי של העסק שלך , אתה פותח לעצמך אינספור דלתות ואפשרויות שיווק חדשות וחזקות שרק יתנו לך יתרון על פני המתחרים שלך.

5. זכרון צילומי

בימים בהם הצרכן עובר מאתר לאתר, מעמוד פייסבוק לעמוד פייסבוק בתהליך קבלת ההחלטות שלו, הוא נחשף לאינספור תוכן ואינספור תמונות.

כלל שהתוכן שלך, הן הכתוב והן הצילומי יהיה איכותי יותר, כך הוא יצליח ״לגרות״ את הצרכן ואולי אף להשאר חקוק אצלו בזכרון לתקופה ממושכת יותר.

כמו שאפשר לראות, כשזה מגיע לשיווק דיגיטלי איכותי ולקידום העסק שלך בסביבה האינטרנטית , צילום מקצועי הוא חובה , לא משנה מה העיסוק שלך ובאיזה תחום.

תשקיע בצילום מקצועי עבור העסק שלך!